Nei, vi trenger ikke en myggsommer? Jeg er allergisk for mygg og knott. De stikker meg alltid rundt øynene, og da ser jeg ut som en klovn! Bare en stor dosis av antihistamina hjelper! Og…?
Nee, wij zitten niet te wachten op een muggenzomer! Ik ben allergisch voor muggen en die kleine, venijnige ”knotjes”! Ze prikken altijd rond mijn ogen en dan zie ik er uit als een clown! Alleen een hoge dosis antihistaminica helpt! En… ?

NRK varsler oss! NRK waarschuwt ons! LINK = https://www.nrk.no/sapmi/stalsett-deg-for-myggsommeren-blir-mer-enn-normalt-i-hele-landet

Torsdag 30º i Svelvik. Klima-problemet hjelper oss ikke! Donderdag 30º in Svelvik. Het klimaat-probleem helpt ons niet!

Så snart Fluesnapperne har fløyet, slår vi disse to enhetene på ”Lunden”. Zodra de Bonte Vliegenvangers zijn uitgevlogen op ”Lunden”, zetten we deze twee apparaten aan!
TIP: klikk på bildet = forstørrelse. Klik op een foto = vergroting



















